Siódma edycja najważniejszej w Polsce konferencji na temat e-commerce w turystyce i sprzedaży produktów turystycznych przez internet

e-Travel Forum

sponsor diamentowy

sponsor złoty

sponsor lunchu (16.01)

sponsor przerwy kawowej (14.01)

sponsor przerwy kawowej (15.01)

sponsor przerwy kawowej (16.01)

sponsor spotkań biznesowych

sponsor toreb (14.01)

sponsor notatników i długopisów (16.01)

sponsor smyczy i identyfikatorów

organizator

partner konferencji

program partnerski

płatności

Płatności 2012
14 stycznia 2014 (wtorek)
09:00 - 09:30 Rejestracja
09:30 - 10:00 Powitalna kawa sponsorowana przez:
10:00 - 10:10 Słowo wstępne prowadzącej konferencję - Dagmara Plata-Alf, Akademia Leona Koźmińskiego
  TRENDY W BRANŻY HOTELOWEJ Z PERSPEKTYWY DYSTRYBUCJI OFERTY HOTELOWEJ
10:10 - 10:30 Prezentacja: Magdalena Budzińska, Junior Commercial Account Manager, Amadeus
  JAKIE ZMIANY W STRATEGIACH MARKETINGU I SPRZEDAŻY W HOTELACH PRZYNIESIE ROK 2014?
10:30 - 11:10 Prezentacja: Marcin Dragan - Dyrektor Zarządzający, PROFITROOM
11:10 - 12:10 Panel dyskusyjny. Uczestnicy:
- Moderator: Marcin Dragan - Dyrektor Zarządzający, PROFITROOM
- Terje Tjostolvsen - Partner Development Manager, EMEA, Google Netherlands B.V.
- Łukasz Piekarski - General Manager, PURO Hotel Wrocław
- Edward Kuchta - Członek Zarządu, BUKOVINA Terma Hotel Spa
- Dagmara Plata-Alf, General Manager, Arthotel Castle Inn / Akademia Leona Koźmińskiego
- Regina Berdy - Dyrektor Programu, Złoty Standard
- Lucjan Lewandowski - Revenue & Sales Manager, Hotel Haffner
 
  NOWE TRENDY W PROJEKTOWANIU INTERNETOWYCH STRON HOTELI
12:10 - 12:30 Prezentacja: Waldemar Antonowicz, Dyrektor Rozwoju, PROFITROOM
12:30 - 13:30 Lunch
  JAK PRZYCIĄGNĄĆ KLIENTÓW BIZNESOWYCH I ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ ONLINE KONFERENCJI I EVENTÓW?
13:30 - 13:50 Prezentacja: Sławomir J. Wróblewski, Wiceprezes Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”
13:50 - 14:50 Panel dyskusyjny. Uczestnicy:
- Moderator: Sławomir J. Wróblewski, Wiceprezes Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”
- Ewa Kossakowska - Prezes, E.M.K. Hospitality Consulting
- Philippe Wahab - Dyrektor Przedstawicielstwa, Newmarket International
- Tomasz Nowak - Prezes Zarządu, Syskonf.pl
- Jacek Stasikowski - Dyrektor Zarządzający, meeting.pl
14:50 - 15:10 Przerwa kawowa
  W POGONI ZA INNOWACYJNOŚCIĄ - KREACJE, INWESTYCJE I REBRANDING HOTELI
15:10 - 15:30 Prezentacja: Dagmara Plata-Alf, General Manager, Arthotel Castle Inn / Akademia Leona Koźmińskiego
15:30 - 16:30 Panel dyskusyjny. Uczestnicy:
- Moderator: Dagmara Plata-Alf, General Manager, Arthotel Castle Inn / Akademia Leona Koźmińskiego
- Miłosz Stanisławski - General Manager, Sound Garden Hotel
- Barbara Berndt - CEO, Berndt Business Solutions 4
- Agnieszka Sapa - Dyrektor ds. współpracy z hotelami, HRS
- Sebastian Ramatowski - Associate Director, SIX Payment Services (Europe) S.A.
- Waldemar Antonowicz - Dyrektor rozwoju, Profitroom
16:30 - 16:40 Zakończenie pierwszego dnia konferencji, losowanie nagród


15 stycznia 2014 (środa)
Dzień pod patronatem Akademii Leona Koźmińskiego
09:30 - 10:15 Rejestracja, powitalna kawa
10:15 - 10:30 Strategia obecności w sieci w branży hotelowej
Dagmara Plata-Alf, Akademia Leona Koźmińskiego
10:30 - 11:00 Zarządzanie wizerunkiem hotelu w Internecie
Dagmara Plata-Alf, Akademia Leona Koźmińskiego
11:00 - 11:30 Niestandardowe narzędzia komunikacji marketingowej w sektorze turystycznym
Jolanta Tkaczyk, Akademia Leona Koźmińskiego
11:30 - 12:00 Marki turystyczne w oczach turystów. Perspektywa on-line
Joanna Kopeć - Project Manager, IIBR
12:00 - 12:30 Technologie Google dla branży turystycznej - Google Hotel Finder i Google Flight Search
Terje Tjostolvsen - Google Netherlands B.V.

Prezentacja w języku angielskim. Organizator nie zapewnia tłumaczenia.
12:30 - 13:00 Przerwa kawowa sponsorowana przez:
13:00 - 13:30 Z doświadczeń marketingowca w branży konferencyjno-eventowej
Sławomir J. Wróblewski, Wiceprezes Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”
13:30 - 14:00 Modele dystrybucji elektronicznej, narzędzia je wspierające i jaki ma to wpływ na wynik hotelu
Rafał Burski, SATORIA Group S.A.
14:00 - 14:30 Działania efektywnościowe na Facebooku – najlepsze przykłady z branży turystycznej
Karol Karpiński - Global Marketing Solutions, Facebook
14:30 - 15:00 Mobile marketing w hotelarstwie
Konrad Telakowiec, Navmax


16 stycznia 2014 (czwartek)
09:00 - 09:30 Rejestracja
09:30 - 10:00 Powitalna kawa sponsorowana przez:
10:00 - 10:10 Słowo wstępne prowadzącej konferencję - Dagmara Plata-Alf, Akademia Leona Koźmińskiego
  5 POMYSŁÓW NA KOMUNIKACJĘ EMAIL MARKETINGOWĄ, KTÓRA ZWIĘKSZA SPRZEDAŻ I LICZBĘ REZERWACJI
10:10 - 10:30 Prezentacja: Maciej Ossowski, Director of Education, GetResponse
  JAK DANE CRM ZMIENIAJĄ PRZYSZŁOŚĆ BIZNESU TURYSTYCZNEGO W PODEJŚCIU SKIEROWANYM NA INDYWIDUALNEGO KONSUMENTA?
10:30 - 11:30 Prezentacja + dyskusja:
Maciej Wyszynski - Managing Director Central & Eastern Europe, Sociomantic Labs
Mariusz Pawełczyk - Sales Director Central & Eastern Europe, Sociomantic Labs
  ROZWÓJ BIZNESU ONLINE POPRZEZ SPRZEDAŻ OFERTY HOTELOWEJ
11:30 - 11:50 Prezentacja: Karla Brooklyn - Senior Business Development Manager, Travelport
  WZROST ADAPCYJNOŚCI MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW POPRZEZ ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
11:50 - 12:10 Prezentacja: Józef Ratajski, Małgorzata Rafał - Związek Prywatnych Pracodawców Turystyki LEWIATAN, Instytut Turystyki w Krakowie
12:10 - 12:20 Zaproszenie na lunch + prezentacja multimendialna
Sebastian Ramatowski - Associate Director, SIX Payment Services (Europe) S.A.
12:20 - 13:20 Lunch sponsorowany przez:
  MOBILNE BIURO PODRÓŻY - PRZEGLĄD NAJCIEKAWSZYCH APLIKACJI DLA SMARTFONÓW
13:20 - 13:40 Prezentacja: Łukasz Łubiński - Commercial Account Manager, Amadeus
13:40 - 14:40 Panel dyskusyjny. Uczestnicy:
- Moderator: Konrad Telakowiec - Prezes, Navmax
- Łukasz Łubiński - Commercial Account Manager, Amadeus
- Łukasz Sobański - CEO, PlaceKnow.com
- Brian Rousseau - CEO and Co-Founder, FlyToday
- Michał Kramarz - Head of Retail, Finance & Travel, Google Poland
14:40 - 15:00 Przerwa kawowa sponsorowana przez:
  UBEZPIECZENIA TURYSTYCZNE - KORZYŚĆ DLA KLIENTA, ŹRÓDŁO ZYSKU DLA FIRMY?
15:00 - 15:20 Prezentacja: Ludmiła Opałko, Kierownik ds. Rozwoju Rynku, Mondial Assistance
15:20 - 16:20 Panel dyskusyjny. Uczestnicy:
- Moderator: Marcin Broda - Redaktor naczelny, Miesięcznik Ubezpieczeniowy
- Przemysław Badura - Wiceprezes Zarządu, My Travel
- Tomasz Berdowski - Prezes Zarządu, Merlin.X
- Maciej Nykiel - Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu, Fly.pl
- Krzysztof Piątek – Prezes Zarządu, Neckermann Polska
- Jarosław Sokołowski - eCommerce Manager, Eurolot
16:20 - 16:30 Zakończenie trzeciego dnia konferencji, losowanie nagród

nasze konferencje

Lubisz nas? Daj nam Plusa!




Facebook

patronat medialny

Copyrights 2008-2013 e-Travel Forum. All rights reserved.  | Polityka cookies