Siódma edycja najważniejszej w Polsce konferencji na temat e-commerce w turystyce i sprzedaży produktów turystycznych przez internet

e-Travel Forum

sponsor przerwy kawowej (14.01)

sponsor przerwy kawowej (15.01)

sponsor przerwy kawowej (16.01)

organizator

partner konferencji

program partnerski

płatności

Płatności 2012

22 - 23 stycznia 2013, Hotel Gromada Airport, Warszawa

W dniach 22 – 23 stycznia 2013 w warszawskim hotelu Gromada Lotnisko odbyła się szósta edycja corocznej, międzynarodowej konferencji dotyczącej e-commerce w turystyce. Po raz pierwszy w historii e-Travel Forum wstęp dla przedstawicieli kadry menadżerskiej hoteli i biur podróży był bezpłatny, a dni podzielone zostały tematycznie. Dzięki temu omawiane na konferencji zagadnienia koncentrowały się na tematach istotnych z punktu widzenia poszczególnych grup uczestników. Łączna frekwencja w trakcie obu dni konferencji osiągnęła blisko 500 osób. W dniu poświęconym hotelom odwiedziło nas 233 gości, a w dniu dla biur podróży - 228.




22 stycznia prelegenci omówili m.in. tematy sprzedaży bezpośredniej i pośredniej, zakupów grupowych oraz revenue managementu, podsumowując spotkanie wizerunkową dyskusją na temat marki, jako sposobu dotarcia do gościa hotelu. Wśród gości dało się zaobserwować czynne dyskusje, a także zainteresowanie prywatnymi spotkaniami biznesowymi organizowanymi w ramach aplikacji MeetingSystem.pl. 


Najwyżej ocenionymi były: panel dyskusyjny „Silna marka, jako metoda dotarcia do gościa hotelu” prowadzony przez Marcina Dragana - Dyrektora Zarządzającego, PROFITROOM oraz prezentacja „Zakupy grupowe, oferty last minute, aukcje jako nowe formy sprzedaży – szansa czy zagrożenie dla hoteli – analiza” Artura Lisowskiego - Dyrektora Marketingu, HRS Polska.



"Konferencję oceniam bardzo pozytywnie. Z roku na rok większość istotnych tematów dla hotelarzy jest tu konsultowana wśród ekspertów z branży. Konferencja e-Travel stała się swoistą platformą wymiany najnowszych informacji z zakresu e-commerce. Liczę na kontynuację"

Barbara Berndt, Best Western Plus, Pałac Alexandrów****

"W konferencji e-Travel Forum uczestniczyłam po raz pierwszy i uważam ten czas za bardzo udany dla rozwoju własnego i mojej firmy. Dobrze jest spotkać się z ludźmi z branży, którzy na co dzień borykają się z tymi samymi problemami i wymienić doświadczenie. Wiedza pozyskana od ekspertów e-commerce zwłaszcza dotycząca najnowszych trendów i technologii mających zastosowanie w naszej branży jest niezastąpiona! Dziękuję organizatorom i czekam na e-Travel Forum 2014"

Ewa Majchrzak, Holiday Inn Warszawa Józefów*****





23 stycznia mieliśmy niepowtarzalną okazję gościć dwóch przedstawicieli firmy Facebook z Dublina, którzy podczas bogatej merytorycznie prezentacji podzielili się z nami sposobami dotarcia do klientów użytkujących platformę społecznościową facebook. Tego dnia wysłuchaliśmy także prelekcji dotyczących e-mail marketingu w branży turystycznej, nowoczesnych narzędzi rezerwacyjnych oraz ciekawego case study o automatyzacji marketingu, stworzonego na podstawie współpracy z Rainbow Tours.


Najwyżej ocenionymi prezentacjami były: „e-mail marketing w branży travel - poznaj błędy, których możesz uniknąć” Macieja Ossowskiego z firmy GetResponse, „Marketing Automation – sposób na wzrost sprzedaży w branży turystycznej” Grzegorza Błażewicza z firmy Benhauer oraz „Wyszukiwanie semantyczne - przyszłość, czy dużo szumu o nic?” Elżbiety Dokurno i Justyny Skorupskiej z FACT-Findera.



"Podział tematyki konferencji dla hoteli i biur turystycznych – prawidłowo. Bezpłatny udział dzięki sponsorom pozwalała na uczestnictwo zainteresowanych z małych biur podróży"

Adam Janik, Biuro Podróży STER

"Bardzo ciekawa konferencja nie tylko dla ludzi od lat zajmujących się tematyką. Pozwala otworzyć oczy na nowe obszary w biznesie turystycznym"

Jarosław Hulboj, Air Club


"Konferencja na pewno poszerza horyzonty, pobudza do działań i niweluje strach przed nowościami"

Barbara Dziedzic, Travel Reps





Dziękujemy naszym Sponsorom: HRS, Gromada, Fast Booking, Travelport, Amadeus, Profitroom, Benhauer, Socializer, Mondial Assistance, Sofort Banking, FACT-Finder, Transhotel, Divante, GetResponse oraz Galactica, bez których konferencja w swej nowej formie nie mogłaby się odbyć, zaś  uczestnicy nie skorzystaliby z dobrodziejstw darmowego udziału w tym wydarzeniu.







Oczekujemy na Wasze zgłoszenia!


góra >>

nasze konferencje

Lubisz nas? Daj nam Plusa!




Facebook

patronat medialny

Copyrights 2008-2013 e-Travel Forum. All rights reserved.  | Polityka cookies