Siódma edycja najważniejszej w Polsce konferencji na temat e-commerce w turystyce i sprzedaży produktów turystycznych przez internet

e-Travel Forum

sponsor diamentowy

sponsor złoty

sponsor lunchu (16.01)

sponsor przerwy kawowej (14.01)

sponsor przerwy kawowej (15.01)

sponsor przerwy kawowej (16.01)

sponsor spotkań biznesowych

sponsor toreb (14.01)

sponsor notatników i długopisów (16.01)

sponsor smyczy i identyfikatorów

organizator

partner konferencji

program partnerski

obsługa newslettera

płatności

Płatności 2012

Z przykrościa informujemy, że konferencja e-Travel Forum nie odbedzie się w styczniu 2015, jak to się działo przez ostatnie 7 lat. O nowym terminie konferencji poinformujemy Państwa, gdy tylko będzie znany.

Osoby i firmy zainteresowane współpracą przy organizacji konferencji e-Travel Forum proszone są o kontakt.

 
Po raz siódmy w Polsce, a ósmy w historii wydarzenia, w dniach 14 – 16 stycznia 2014 w warszawskim hotelu Gromada Lotnisko mieliśmy przyjemność gościć Państwa na międzynarodowej konferencji poświęconej e-commerce w turystyce – e-Travel Forum.

Konferencja już na stałe zadomowiła się w kalendarzach ekspertów i menedżerów z branży turystycznej. Uważana jest za niepowtarzalną okazję do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, a także omówienia szeroko pojętych problemów, z jakimi na co dzień boryka się branża turystyczna. Dzięki naszym sponsorom udało się podtrzymać ubiegłoroczną formułę darmowego udziału, w rezultacie czego mogliśmy zaprosić 320 uczestników.



Nowością e-Travel Forum było utworzenie dodatkowego, łączonego dnia dla hoteli oraz biur podróży. Dzięki temu przedstawiciele obu sektorów turystycznych mogli wziąć udział w dwóch dniach darmowych prelekcji. W tym roku również w dniach stricte dedykowanych poszczególnym branżom, tj. 14 oraz 16 stycznia położony został większy nacisk na dyskusje w panelach oraz bezpośrednie interakcje z uczestnikami. Celem takiego zabiegu było wykreowanie miejsca wymiany doświadczeń między ekspertami.

Dzień 14 stycznia przebiegał pod hasłem „trendów”, zarówno w temacie dystrybuowania oferty hotelowej przez internet, jak również projektowania stron internetowych oraz organizacji przestrzennej i wizualnej samych obiektów hotelowych.

Środa, pod patronatem Akademii Leona Koźmińskiego, składała się z 9 trzydziestominutowych prezentacji. Przedstawiciele firm-gigantów, m.in. Google oraz Facebook, których gościliśmy na konferencji, osobiście omówili działania swoich narzędzi oraz aplikacji przyjaznych branży turystycznej.

W dniu 16 stycznia omówione zostały tematy e-mail marketingu, CRM, aplikacji mobilnych oraz znaczenia ubezpieczeń turystycznych zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych.

Dziękujemy za wszelkie pozytywne opinie, jakie wpłynęły do nas po konferencji, jak również dziękujemy sponsorom:  Amadeus, Gromada, Travelport, HRS, Profitroom, Eurolot, Mondial Assistance, Six Payment Services, Sofort, Transhotel, Sprachcaffe oraz GetResponse, dzięki którym udało nam się zrealizować tak wiele edycji imprezy.

 

góra >>

nasze konferencje

Lubisz nas? Daj nam Plusa!




Facebook

patronat medialny

Copyrights 2008-2013 e-Travel Forum. All rights reserved.  | Polityka cookies