Siódma edycja najważniejszej w Polsce konferencji na temat e-commerce w turystyce i sprzedaży produktów turystycznych przez internet

sponsor diamentowy

sponsor złoty

sponsor lunchu (16.01)

sponsor przerwy kawowej (14.01)

sponsor przerwy kawowej (15.01)

sponsor przerwy kawowej (16.01)

sponsor spotkań biznesowych

sponsor toreb (14.01)

sponsor notatników i długopisów (16.01)

sponsor smyczy i identyfikatorów

organizator

partner konferencji

program partnerski

płatności

Płatności 2012

Mówcy e-Travel Forum 2014


Akademia Leona Koźmińskiego












O firmie

Akademia Leona Koźmińskiego jest niepubliczną szkołą wyższą o statusie akademii założoną w 1993 roku. Oferta uczelni obejmuje studia pierwszego i drugiego stopnia w zakresie nauk ekonomicznych i humanistycznych, a także studia jednolite magisterskie w zakresie nauk prawnych uzupełnione o liczne studia podyplomowe, w tym programy MBA, oraz studia doktoranckie. Od 2009 roku uczelnia jest klasyfikowana w prestiżowych rankingach edukacyjnych „Financial Times” – Business School Rankings, konkurując z najlepszymi uczelniami z całego świata, a także zajmuje zajmuje I miejsce wśród polskich niepublicznych szkół wyższych w rankingach edukacyjnych publikowanych m.in. „Perspektywy”,„Rzeczpospolitą”i „WPROST”. Uczelnia posiada także trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe: EQUIS, AMBA i AACSB.

 

Castle Inn jest eleganckim arthotelem powstałym w 2008 roku. Obiekt położony jest w sercu Warszawy, na malowniczej Starówce w przepięknej kamienicy Kościelskich. Wszystkie pokoje obiektu zostały zaprojektowane przez wybitnych warszawskich artystów. Wystrój każdego wnętrza utrzymany został w innej konwencji, stanowiąc oddzielny i jedyny w swoim rodzaju projekt artystyczny. Inspirujące i odważne, przytulne i nietuzinkowe ... - wszystkie fascynujące, pozwalające na odbycie 22 podróży w czasie i przestrzeni, co wyróżnia Castle Inn na tle całej warszawskiej oferty noclegowej.

 

strona WWW: Uniwersytet Leona Koźmińskiego

Dagmara Plata-Alf, General Manager - Castle Inn Arthotel/ Doktorant  - Akademia Leona Koźmińskiego

Dagmara Plata – Alf jest pasjonatką marketingu i zarządzania. Od 2010 roku pełni funkcję dyrektora arthotelu Castle Inn w Warszawie, a z branżą turystyczną i hotelarską związana jest od ponad 8 lat. Dodatkowo pełni funkcję trenera biznesu i doradcy branżowego z zakresu szeroko pojętego marketingu i zarządzania, a także prowadzi blog o sobie z ciekawostkami z branży marketingowej: dagmaraplataalf.pl. Była mówcą eTravelForum 2013 w Warszawie i Pradze oraz jest autorką licznych artykułów z tematyki e-marketingu oraz zarządzania informacją w branży turystycznej. Aktualnie prowadzi badania naukowe z zakresu zarządzania wiedzą klienta w kształtowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstw jako doktorantka Akademii Leona Koźmińskiego, jak również jest wykładowcą w ramach tworzonego przez uczelnię kierunku studiów podyplomowych „Internet w turystyce i hotelarstwie”. Absolwentka MBA (Master of Business Administration) na University of Bedfordshire oraz licznych studiów podyplomowych w tym w zakresie zarządzania hotelami Wellness i SPA czy też handlu zagranicznego. Uczestniczka wielu szkoleń i seminariów w zakresie marketingu (w tym CIM), HR oraz turystyki.


E.M.K. Hospitality Consulting

O firmie

“E.M.K.Hospitality Consulting” prowadzi działania w zakresie: doradztwa sales & marketing dla funkcjonujących obiektów, “market study & research” dla planowanych obiektów, doradztwa w fazie „pre-opening” hoteli, przygotowania strategii sprzedażowo-marketingowych mających na celu zwiększenie udziału segmentu korporacyjnego, segmentu MICE i gości indywidualnych, “revenue management” oraz zarządzania cenami, analizy stron internetowych - “należy zwiększyć liczbę gości rezerwujących, a nie tylko odwiedzających stronę”, doradztwa w zakresie współpracy z TPI, BTA oraz T.O/T.A, doradztwa w zakresie kanałów dystrybucji rezerwacji (pokoje, sale konferencyjne, restauracje), działań promocyjnych poprzez „social media”, standardów operacyjnych oraz audytu działu sales & marketing, doradztwa „business plan” dla hoteli, przygotowywania ekspertyz sales & marketing dla firm działających w branży turystycznej oraz car rental, doradztwa dot. turystyki i strategii marketingowych, doradztwa w zakresie PR i reklamy dla branży turystycznej i hospitality.

 

strona WWW: E.M.K. Hospirality Consulting

Ewa Kossakowska, Prezes

Ewa Kossakowska posiada szerokie doświadczenie zawodowe (ponad 25-letnie) w branży hotelarsko-turystycznej, m.in.: Holiday Inn Bydgoszcz, InterContinental Warsaw, Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Wrocław, Holiday Inn Kraków, EuroDollar Car Rental/National Car Rental, Orbis Car Rental. Po ukończeniu studiów w 1984 Ewa Kossakowska miała okazję realizować różnorodne projekty zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Ewa Kossakowska dała się poznać przez współpracowników i kontrahentów jako osoba pomocna i motywująca do działania w zakresie sprzedaży i marketingu. Realizując projekty, wykazuje się również umiętnościami pracy operacyjnej jak i zarządzaniem określonymi projektami oraz zespołem współpracowników.
Ewa Kossakowska ukończyła Ekonomikę Turystyki w Szkole Głównej Planowania i Statystyki (obecnie Szkoła Główna Handlowa). Jest członkiem SKKP (Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce). Od 2007 Ewa Kossakowska, właściciel “E.M.K.Hospitality Consulting” prowadzi projekty z zakresu doradztwa w branży hotelarsko-turystycznej.


FlyToday

O firmie (EN)

FLYTODAY is the first and only on-demand platform to sell unsold seats on the last day via a mobile App, acting as an MTA. The company works with airlines to improve their revenue on the day of departure and increase their passenger load factor, giving access to an emerging customer segment: Spontaneous Travellers. Social, economic and technological changes have deeply affected new generations. Lifestyles are becoming more dynamic, flexible and adventurous. FlyToday is a revolution; a free App that unlocks the door to affordable and spontaneous travel opportunities. Besides, airlines need improve their revenue models but are not addressing late-bookers. FlyToday has a robust solution that benefits both airlines and spontaneous flyers on the long term. FlyToday is currently connecting Europe before we expand to other continents. Expect the initial launch in Q1 of 2014, and apply today on Flytoday's website to become a beta tester of the App.

 

strona WWW: FlyToday

Brian Rousseau, CEO and Co-Founder

Managing director and co-founder at FlyToday, a unique mobile travel agency (MTA). Brian graduated from the University of Bath, School of Management with a Bachelor in Business Administration. He has worked in various industries and sectors before opting for his lifelong passion: entrepreneurship. Having travelled a lot and lived in many different countries, the travel industry is a source of inspiration for him. He believes in challenging the status-quo by serving people more, managing men and women and understanding the needs of the current and future society. This is what he has been working on with his friend and co-founder at FlyToday. Just like the customer segment he represents at FlyToday, Brian strives to live an adventurous and spontaneous life.


GetResponse

O firmie

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w email marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 250,000 klientów z blisko 200 krajów. GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, video emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.

 

strona WWW: GetResponse

Maciej Ossowski, Director of Education

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Redaktor naczelny EmailMarketing.pl oraz publicysta wiodących blogów email marketingowych, tj. Deliverability.com czy EmailExpert.org. Aktywny działacz w polskich i międzynarodowych organizacjach branżowych: MAAWG, Email Experience Council, Email Sender and Provider Coalition czy IAB Polska (grupa robocza Email Marketing). Wykładowca na Uniwersytecie Konwersji CENEO, prelegent na eventach tj. IAB Showcase, Email Camp, NetCamp, etc.


Google

O firmie (EN)

Google is a global technology leader focused on improving the ways people connect with information. Google’s travel-related offerings -- Flight Search, Hotel Finder, Hotel Price ads and other advertising products -- quickly connect people planning air travel and hotel stays with the information needed to make an informed booking decision. Google’s innovations in web search and advertising have made its website a top internet property and its brand one of the most recognized in the world.

 

strona WWW: Google

Michał Kramarz, Head of Retail, Finance & Travel

Z branżą internetową związany od 2004 roku. W Google Poland od początków istnienia polskiego oddziału, a więc od 2006 roku. Odpowiada za pracę zespołu wspierającego kluczowych klientów w branżach handlu tradycyjnego oraz e-commerce, finansów i turystyki. Absolwent International Faculty of Engineering na Politechnice Łódzkiej oraz Executive MBA Towson University/ University of Maryland.

Terje Tjostolvsen, Sales & Business Development Manager EMEA, Travel

Terje Tjostolvsen, Manager EMEA, Partner Development at Google. MBA graduate from EDHEC in France. Have worked in international roles for a number of the industry's leading travel technology providers over the past 15 years. His core focus at Google is the commercial development of Google Flight Search, Google Hotel Finder, travel content acquisition and enterprise travel software sales. Terje is a Norwegian national, lives in Amsterdam, and travels extensively throughout the EMEA and North America regions.


meeting.pl

O firmie

meeting.pl to internetowy system zakupu usług konferencyjno-eventowych – nowe narzędzie dedykowane branży wydarzeń i spotkań, ułatwiające komunikację pomiędzy Organizatorami wszelkiego rodzaju kongresów, konferencji, spotkań oraz wydarzeń, a Obiektami oferującymi usługi w tym zakresie. Dzięki meeting.pl Organizator jest w stanie szybko wysłać profesjonalnie przygotowane zapytanie ofertowe (Request For Proposal) do wszystkich Obiektów spełniających Jego wymagania, a następnie przeanalizować otrzymane od Obiektów oferty szczegółowe zawierające wyceny wszystkich usług zawartych z zapytaniu ofertowym jak również ich opis oraz menu. Ewentualne negocjacje mogą być również prowadzone online. Serwis meeting.pl pozwala na łatwy, szybki i w pełni profesjonalny zakup konferencji, spotkań oraz wydarzeń, nawet tych bardzo skomplikowanych i dużych.

 

strona WWW: meeting.pl

Jacek Stasikowski, Dyrektor Zarządzający

Magister Ekonomii, Absolwent MBA Uniwersytetu Strathclyde i GFKM. Od 22 lat związany biznesowo z hotelarstwem. Pracował dla takich sieci hotelarskich jak Rezidor, Intercontinental Hotels Group, Vienna International Hotels Group i PPT Pomerania. W hotelach tych sieci miał okazje być odpowiedzialny za poszczególne departamenty, zajmował stanowiska dyrektorskie oraz zarządcze. Pracował przy otwarciu kilkunastu hoteli w Polsce, gdzie miał okazję współpracować z Polskimi i międzynarodowymi firmami budowlanymi, sieciami hotelarskimi oraz biurami architektonicznymi. Zarządzał 8 hotelami w Polsce, zarówno dla międzynarodowych sieci hotelarskich jak i bezpośrednio dla prywatnych inwestorów.


Newmarket

O firmie (EN)

Newmarket assists hospitality organizations of all sizes to maximize revenues and resources by enabling each to find and win new business, welcome guests, and deliver exceptional service. With the skills, experience, and people to solve today's business challenges, Newmarket provides innovative hospitality solutions and services, breadth of experience, and an unrelenting commitment to customer relationships. Newmarket delivers proven hospitality solutions that empower sales and catering teams to streamline business and generate more revenue, Optimize operations leading to increased employee productivity and reduced costs and improve customer and guest satisfaction resulting in greater loyalty.

 

strona WWW: Newmarket

Philippe Wahab, Dyrektor Przedstawicielstwa

Philippe Wahab jest twórcą i właścicielem firmy Euro-Trading, która jest autoryzowanym dystrybutorem rozwiązań Newmarket International na polskim rynku hotelarskim. Pana Philippe Wahab zadedykował  ostatnie 5 lat realizowaniu instalacji, prowadzeniu szkoleń i zarządzaniu ekspansją Newmarket Inc w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Europie kontynentalnej oraz na Bliskim Wschodzie. Obecnie jako partner bezpośredni Newmarket International, twórcy Delphi Sales and Catering a także rozwiązań MeetingBroker, Euro-Trading z entuzjazmem dba o rozwój światowej klasy rozwiązań hotelarskich w Polsce.


PROFITROOM

O firmie

PROFITROOM jest polską firmą odnoszącą sukcesy na arenie międzynarodowej, firmą oferującą profesjonale rozwiązania technologiczne i marketingowe dla branży hotelarskiej. Od wielu lat zwiększa zyski hotelarzy, w szczególności optymalizując ich sprzedaż bezpośrednią. Obecnie PROFITROOM obsługuje ponad 1000 hoteli na całym świecie, a firma zatrudnia kilkudziesięciu ekspertów w biurach rozmieszczonych w Europie i Azji. Zapewnia kompleksową obsługę sprzedaży elektronicznej oferując m.in: system rezerwacji online, strony internetowe dla hoteli, channel manager, promocję w internecie, pomoc techniczną i doradztwo strategiczne. Produkty PROFITROOM powstał dzięki wieloletniej współpracy z setkami ekspertów branży hotelarskiej, dzięki czemu doskonale spełniają specyficzne wymagania i oczekiwania użytkowników. Zdobyte w tym czasie doświadczenie zaowocowało szeregiem prestiżowych nagród doceniających innowacyjność rozwiązań.

 

strona WWW: Profitroom

Marcin Dragan, Dyrektor Zarządzający

Absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz kierunku Informatyka Politechniki Poznańskiej. Pasjonat marketingu, technologii internetowej i hotelarstwa. Związany z branżą interaktywną od samego początku Internetu w Polsce. Założyciel oraz dyrektor zarządzający spółki PROFITROOM - lidera rezerwacji elektronicznych w Polsce. Doświadczenie związane z promocją hoteli w Internecie zdobywał tworząc strony dla najlepszych hoteli w kraju i Europie Zachodniej. Pomysłodawca oraz współautor rewolucyjnego systemu rezerwacyjnego UPPER Booking Engine™, który zwiększa szansę wystąpienia rezerwacji oraz zwiększa jej wartość.


SIX Payment Services

O firmie

SIX Payment Services oferuje instytucjom finansowym i akceptantom bezpieczne, innowacyjne rozwiązania na każdym etapie tworzenia wartości w bezgotówkowym obrocie płatniczym. Jako jeden z wiodących agentów rozliczeniowych, SIX Payment Services wspiera instytucje finansowe w obsłudze transakcji kartami płatniczymi i płatnościach międzybankowych. Wykorzystując najnowocześniejszą infrastrukturę IT, SIX Payment Services zapewnia nie tylko efektywność i bezpieczeństwo procesu transakcji pomiędzy posiadaczem karty, wystawcą i akceptantem. Dostarcza również szerokie portfolio rozwiązań do akceptacji kart oraz zintegrowanego przetwarzania transakcji w punktach oraz E- i M-commerce. Oferta została zaprojektowana dla zastosowań na całym świecie. Obejmuje także elektroniczne przetwarzanie faktur i poleceń zapłaty. Wszystkie usługi bazują na najnowszych światowych standardach bezpieczeństwa i zapewniają optymalną ochronę przed nadużyciami i ryzykiem. Z ponad 1000 pracownikami w 13 lokalizacjach, SIX Payment Services wspiera klientów w 33 krajach. W 2012 roku zysk operacyjny firmy wyniósł 403 mln CHF, a wartość transakcji 17,5 mld CHF. SIX Payment Services jest spółką grupy SIX. SIX jest globalnym dostawcą najwyższej klasy usług bezpiecznego handlu i rozliczeń, informacji finansowej i płatności.

 

strona WWW: SIX Payment Services

Sebastian Ramatowski, Associate Director

Sebastian Ramatowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (studiował na kierunkach: bankowość i finanse, zarządzanie i marketing). Od 2000 r. pracuje w branży rozliczania transakcji elektronicznych, gdzie zdobywał doświadczenie w obszarach bezpieczeństwa transakcji, rozliczeń, rozwoju biznesu, marketingu, zarządzania projektami, handlowym w eCard S.A. oraz eService S.A. Obecnie, na stanowisku Associate Director, odpowiedzialny za sprzedaż, rozwój kanałów partnerskich i lokalne wsparcie marketingowe u jednego z największych agentów rozliczeniowych w Europie - SIX Payment Services S.A. Prywatnie mąż i ojciec dwóch córek. Interesuje się turystyką, piłką nożną i nowymi technologiami.


SKKP

O firmie

Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” jest najstarszą organizacją branży konferencyjno-kongresowej w Polsce. Skupia ok. 80 członków – firm z branży konferencyjnej, w tym hoteli biznesowych, centrów konferencyjnych, agencji organizujących konferencje i eventy oraz osób fizycznych – profesjonalnych organizatorów kongresów. Realizuje ważne projekty służące wypracowaniu systemu norm i gwarantowania jakości usług dla biznesu, certyfikacji usług organizatorów kongresów, ochrony zawodu profesjonalnego organizatora kongresów, branżowego kodeksu etyki zawodowej. Wspólnie z Polską Organizacją Turystyczna prowadzi Program Amabasadorów Kongresów Polskich. Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” aktywnie działa w skali Unii Europejskiej. Jest członkiem-założycielem Europejskiej Federacji Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów EFAPCO.

 

strona WWW: SKKP

Sławomir Wróblewski, Wiceprezes Stowarzyszenia

Od 20 lat związany z rozwijaniem branży konferencyjno-kongresowej w Polsce. Dziennikarz-politolog, wykładowca akademicki, publicysta. Współzałożyciel i były prezes Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”. W latach 1988-1995 attache kulturalny w Konsulacie RP w Chicago i dyrektor Ośrodka Informacji Turystycznej w Chicago, następnie Menedżer Marki Turystyki Biznesowej w programie UE. Prowadził firmy Meetings Management i Meetings Poland, wydał 12 edycji Katalogu obiektów i usług konferencyjnych. Był dyrektorem marketingu w Hotelach 500, Centrum Boss i  Grupie Anders.


Sociomantic Labs

O firmie

Sociomantic Labs jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w obszarze reklamy internetowej na świecie. Sociomantic umożliwia reklamodawcom osiągnięcie przyrostu sprzedaży online na ponad 60 rynkach. Jako lider real-time bidding (RTB) oraz personalizacji reklamy display, pozwala docierać do nowych oraz istniejących klientów, a także zwiększać ich wartość życiową (Customer Lifetime Value) poprzez najbardziej zaawansowane technologicznie rozwiązania, w tym:  RTB retargeting i prospecting, zarządzanie danymi w czasie rzeczywistym, dynamiczne i spersonalizowane kreacje, segmentację czy raportowanie w czasie rzeczywistym. Rozwiązania te dostarczane są klientom w formie full-service, na bazie lokalnego doświadczenia z dwunastu oddziałów, na czterech kontynentach. Globalny zasięg: Firma założona w 2009 roku z siedzibą w Berlinie. Posiada biura w Warszawie, Paryżu, Amsterdamie, Sao Paulo, Moskwie, Nowym Jorku, Londynie, Madrycie, Mumbaju, Mediolanie i Singapurze.

strona WWW: www.sociomantic.com

Maciej Wyszynski, Managing Director Central & Eastern Europe

Jako Managing Director CEE w Sociomantic Labs odpowiedzialny jest za realizacje planów strategicznych na rynkach Centralnej i Wschodniej Europy.  Sociomantic Labs to platforma umożliwiającą reklamodawcom osiągnięcie przyrostu sprzedaży online na ponad 50 rynkach na świecie.
Od 2005r. ściśle związany z branżą internetową. Wprowadzał sieć afiliacyjną zanox na rynki Centralnej i Wschodniej Europy. Jako szef polskiego oddziału zanox i dyrektor sprzedaży na Europę Wschodnią zdobył ponad 50 kluczowych klientów dla firmy. Doświadczenie w świecie e-commerce zyskał również pracując dla niemieckiego oddziału eBay. Prelegent na wydarzeniach branżowych (m.in. Business Sopot Festival, Ad Sdandard, eCommerce Standard), gość wywiadów w telewizji TVN CNBC i w magazynach branżowych m.in. Antyweb, PC World, Media&Marketing Polska. Absolwent wydziału ekonomii na uniwersytecie Humboldta w Berlinie.

Mariusz Pawełczyk, Sales Director Central & Eastern Europe

Karierę zawodową rozpoczynał ponad 8 lat temu w branży turystycznej. Marketingiem i sprzedażą w internecie zajmuje się od ponad 5 lat, z czego ponad 3 lata spędził w firmie TradeDoubler, gdzie odpowiadał między innymi za prowadzenie działań dla klientów turystycznych. Przed przejściem do sociomantic labs, pełnił rolę Dyrektora Marketingu w PKP Intercity S.A. gdzie odpowiedzialny był za kształtowanie oferty oraz strategię marketingową. Od pażdziernika 2011 pracuje na stanowisku International Account Director w sociomantic labs i jest odpowiedzialny za obsługę i pozyskiwanie klientów na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.


Syskonf

O firmie

Syskonf to internetowa aplikacja do rejestracji i obsługi uczestników konferencji, spotkań i innych eventów. System umożliwia uruchomienie formularza zgłoszeniowego on-line i udostępnienie różnych opcji rejestracyjnych dopasowanych do wymagań danego wydarzenia. Korzystając z systemu organizator może też rozliczać płatności, wystawiać faktury, drukować identyfikatory, wysyłać do uczestników mailing, czy zapewnić zautomatyzowaną rejestrację na miejscu. Z platformy Syskonf.pl korzystają m.in. uczelnie wyższe, stowarzyszenia, fundacje, agencje eventowe i przedsiębiorstwa.

 

strona WWW: Syskonf

Tomasz Nowak, Prezes

Prezes Netventure - spółki, która stworzyła system rejestracji i obsługi uczestników wydarzeń - Syskonf.pl. Osoba z ponad 16-letnim doświadczeniem w branży internetowej oraz 8-letnim doświadczeniem w obsłudze branży MICE. Przez ponad 10 lat zarządzał agencją interaktywną zajmującą się m.in. produkcją dedykowanych systemów i aplikacji internetowych. Od 2012 r. członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.


Travelport

O firmie

Travelport oferuje szeroką gamę usług biznesowych, a także jest liczącym się dostawcą rozwiązań do przetwarzania transakcji dla przedsiębiorstw działających w globalnej branży turystycznej. Firma Travelport działa w 160 krajach i zatrudnia około 3500 osób, a jej przychody za rok 2010 wyniosły 2,3 mld USD. W skład przedsiębiorstwa wchodzą globalne systemy dystrybucji (GDS), które obejmuje marki Galileo i Worldspan, oraz pion ds. rozwiązań informatycznych dla linii lotniczych, który udostępnia aplikacje oraz oferuje dużym liniom lotniczym rozwiązania z zakresu analizy biznesowej i analizy danych. Travelport posiada również około 48% udziałów w spółce Orbitz Worldwide, która jest jednym z największych na świecie internetowych biur podróży. Travelport jest przedsiębiorstwem prywatnym, którego właścicielami są The Blackstone Group, One Equity Partners, Technology Crossover Ventures oraz członkowie zarządu Travelport.

strona WWW: Travelport

Karla Brooklyn, Senior Business Development Manager, EMEA, Hospitality

Karla Brooklyn posiada 15 letnie doświadczenie w branży turystycznej i hotelarskiej, zajmowała stanowiska kierownicze w  takich firmach jak Expedia, GTA oraz Forte Hotels. Aktualnie w Travelport odpowiada za nowe relacje biznesowe z biurami podróży on-line w sektorze EMEA.


Złoty Standard

O firmie

Złoty Standard w Obsłudze Gości – Hotele i Obiekty Hotelarskie to ogólnopolski program na rzecz podnoszenia jakości obsługi klienta w branży hotelarskiej. Swoją misję realizuje poprzez szczegółowe audyty obsługi gości w obiektach hotelarskich – badanie ponad 100 szczegółowych parametrów dotyczących ich działalności oraz doradztwo, szkolenia i promocję hoteli, pensjonatów i ośrodków noclegowych, które uzyskały najwyższą ocenę w badaniu audytowym. Obiekty uhonorowane Certyfikatem i Godłem Złoty Standard realizują w praktyce postulat: Gość jest najważniejszy. Zapewniają nie tylko wysoki komfort pobytu, ale także przyjazny, serdeczny klimat. To hotele, pensjonaty i ośrodki wypoczynkowe, które szczególnie dbają o swoich Gości i, jak pokazują statystyki, skutecznie zachęcają ich do powrotu.

strona WWW: Złoty Standard

Regina Berdy, Dyrektor Programu

Specjalizuje się w zarządzaniu projektami, w szczególności inwestycyjnymi i doradczymi. Pomysłodawczyni i realizatorka ogólnopolskiego programu na rzecz podnoszenia jakości usług w branży hotelarskiej Złoty Standard w Obsłudze Gości - Hotele i Obiekty Hotelarskie. Z hotelarstwem związana od 2009 roku. Audytorka i ekspert w zakresie standardów obsługi klienta hotelowego. Na co dzień współpracuje z właścicielami i menedżerami 176 hoteli wyróżnionych Godłem Złoty Standard w ramach programu obejmującego: audyty działalności hotelu, szkolenia, doradztwo, promocję i marketing oraz współpracę sieciową. Współautorka publikacji „Zarządzanie nowoczesnym obiektem hotelarskim”. Od wielu lat doradza również przedsiębiorcom z sektora MSP w dziedzinie analizy finansowej, oceny kondycji finansowej i pozyskiwania środków finansowych na inwestycje, w tym na rozwój działalności hotelowej.

nasze konferencje

Lubisz nas? Daj nam Plusa!




Facebook

patronat medialny

Copyrights 2008-2013 e-Travel Forum. All rights reserved.  | Polityka cookies